Hej headache

Måste sluta stressa. Magont och stress är en rälig kombo, jag fixar det inte. Huvudvärk som f-n ikväll också, inte konstigt alls med tanke på mängden blod som forsar ur kroppen. Järntabletter - ja jag ska. Inatt jobbar min älsk och själv har jag varit på möte på jobb. (Ny chef - tack för det.) Innan dess var det pyttedans och och lite annat på dagens schema. Nya tv:n och hemmabiosystemet kom förresten idag, snyggt det. Haha känns som att design och utseende är det viktigaste när man köper nytt.

Pojkarna har varit på begravning idag. Jobbigt. De är rejält tagna av den här dagen.

Nu ska jag snart krypa ner i soffan. Måste ju kika lite på nya tv:n innan jag kryper ner bredvid min Toss. Inatt bestämmer vi att hon ska sova gott, natten till idag var nämligen katastrofal med skrik och mardrömmar i omgångar. Jobbigt det där för hur man än bär sig åt så lugnar hon sig inte. Släpp mig, man får inte slåss skrek hon vid första tillfället. Jag gissar att det handlar om dagis. Galet galet, idag fick hon vara hemma och hon sov till klockan 10 i förmiddags. Välbehövligt.

Den kommande helgen ser jag fram emot och jag vägrar bli besviken. Efter att M nu jobbat två helger i rad (och jobbar även nästa helg) så är den här helgen mer än efterlängtad.

Natti

Å så bilder på en nyklippt underbar Linus:







Kommentarer
Så här sa: Carro

Krya på huvudet, inte kul :( Jag vet...



Vad händer i helgen? Ska ni på mässan? ILY!

2011-03-04 @ 09:24:16
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Sandra

Ajajajaj, inte kul med huvudvärk OCH ont i magen. Hoppas du mår bättre nu. Jag får också lätt huvudvärk när jag stressar. Inte klokt egentligen att man stimmar på så kroppen blir tvungen att säga ifrån.

Kul med ny TV mm. Vi trotsade länge platt-TV och höll hårt i vår tjock-TV. Men den la av för ett par år sen så då blev vi tvungna att köpa ny. Vi är båda så grymt ointresserade av teknik-prylen av den typen egentligen. Nu skulle jag vilja ha en inspelningsbar box däremot. Hade varit trevligt att titta på program man VILL titta på när man väl sitter ner och ska se på TV. Annars blir det mest skit. Svårt att följa program när man har fullt upp med jobb, träning osv.

Jaja, hoppas ni har en mysig helg. Alice var så söt på jympan idag.



Kram

2011-03-05 @ 19:43:21
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0