Olika

Jag inser att jag är lyckligt lottad som har fina människor i min omgivning ♥ Idag har det varit en bra dag. Jag, Linus och Alice begav oss till Barbacka lagom vid mellanmålsdax :) Perfekt. Innan Barbacka var vi dock tvugna att svänga bortom Linus skola, han kom nämligen hem med olika skor på fötterna. En svart och en vit, inte ens i närheten att likna varandra. Och nej, det finns ingen mer som är så tanksprid som min Lilliz :)

Barbacka-besöket var uppskattat iaf. Lek och bus med kompisar, fika och så lite pyttedans på det. Fast Alice var galet trött. Allt med tider är fel just nu! Jag fattar inte att en timmes ändrande hit eller dit kan göra sån skillnad. Jag är också helt fel och kan inte nog poängtera hur mycket jag avskyr det här jäkla vridandet på klockan fram å tillbaka.

Nu ska jag inta soffan. Imorgon ska det jobbas hela långa dagen. Det gillas!


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0