X eller Y?

Åh jag slits mellan en massa just nu. Funderar på hur man ska veta vad som är rätt och fel. X eller Y liksom. Just idag lutar det mer åt ett håll än ett annat, men samtidigt vet jag att den känslan kan vara förändrad imorgon. En anledning till mina tvivel är att ett positivt beslut på X innebär lite mer tid ifrån min familj. Den har alltid varit nummer ett, men samtidigt kanske det är min tur nu. Och nej jag kommer inte vara ifrån dem varken nattetid eller veckovis. Bara lite fler eftermiddagar/kvällar.

Kryptiskt som fan. Så lägg ingen energi på mitt tjat :)

Idag har vi en ledig em tillsammans. Nu ska det bakas pizzabullar. Perfekt mellis till sex hungriga ungar!


Kommentarer
Så här sa: Carro

Fattar nada :/ Hoppas det blir bra iaf. ILY

2011-03-21 @ 18:19:13
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0