2011-05-21

Jag njuter av att det är lördag. Men ikväll jobbar min älsk och tiden tillsammans är en ständig bristvara hos oss. Jag ser fram emot den kommande helgen som troligtvis ska spenderas i Gbg. Liseberg ska besökas och husvagnen ska med. Max och hans kompis är det som ska roa sig mest. Lite längre fram i sommar blir det Lalandia med mina grabbs.

Idag har jag jobbat en stund. Eftermiddagen har vi tillbringat hos Anette och Märta. Det bjöds på god rabarberpaj till fika. Tjejerna lekte för glatta livet och det blev även ett dopp i Märtas lilla pool. Mysigt.

Nu ska det bli en liten promenad med Alice i vagnen. Om en stund kommer mina föräldrar och de har med sig Linus hem som just nu är hos en kompis. Lucas ser man sällan nuförtiden när det är helg. Kompisar och övernattningar. Tradigt. Åtminstone för mig.



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0