En fin dag ♥

Lördag och jag längtar till kvällens partaj! Det finns visserligen en person som försöker skapa mörka moln på min blå himmel. Och hon kommer definitivt aldrig att lyckas. Fast jag kan inte låta bli att förundras över hur lågt vissa människor kan falla i jakt på uppmärksamhet. Nog om det, hon ska inte få min iaf. Konstaterar bara att avundsjuka det är en rälig sjuka det.

I fm har jag varit hos bästa Ulrika och blivit nyfriserad med fin uppsättning :) Visst är det roligare att gå på fest när man är extra fin i håret? Jag och Mattias är kvällens toastmasterpar. Med tanke på hur vårt liv sett ut senaste tiden så hoppas jag vi har koll ändå. Ska bli så kul att fira Jon och Caroline, ska bli så roligt att komma iväg bara jag och M.

Lovely lördag ♥



Suddig bild - men det kommer säkert fler :)


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0