...

Ibland ser livet galet ut. Just idag är det så. Fy f-n vad jag är trött och det känns som att tempot är sjukt just nu. Idag har jag jobbat iaf och det var toppen. M jobbar inatt men vi hann ses en liten stund i eftermiddag och tog en snabb sväng på stan tillsammans. Jag hittade såklart inte skorna, men jag hittade skor. Tror faktiskt att de jag fick med hem blir ännu bättre till min klänning som jag ska ha på lördagens fest. Fest och fest vi får väl se hur det blir med det. Ikväll meddelade Linus att de samlas 7.45 på söndagmorgon för match. Ska jag vara körduglig då så lär det inte bli så mycket fest för min del. Trist, jag hade verkligen sett fram emot den här lördagen. För en gångs skull skulle vi få komma iväg tillsammans och njuta av att bara få vara Amanda och Mattias. Vi är ju jämt mamma, pappa, bonusförälder, chaufför, kock, städare, vaktmästare, diskare, tvättare.... 24/7 ja ni fattar.

Nu piper diskmaskinen, men jag har just stängt öronen. Glöm det. Jag orkar verkligen inte med att tömma den också nu.

Ska leta upp min säng och ladda för en ny dag.



 


Bild från Nilsonshoes.com


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Jag älskar mullvadsgrått och tycker faktiskt att dessa skorna var snyggare. Plus att de förmodligen är mycket mer användbara än de andra. Ser sköna ut. Bra köp!



Någon annan får skjutsa sonen tycker jag ;) Klart att du ska njuta av en kväll på tu man hand. Men jag inser att det inte är så lätt. Detta pusslande....



Ha en fin dag! Kram

2011-05-05 @ 11:16:16
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0