...

Hinner aldrig med allt jag skulle, ville och borde. Och förövrigt så har det varit en f*ckingjävlamögdag. Känner mig som en usel mamma, som en liten jävla skit som aldrig lyckas. FAN.

Idag var det jobb på schemat, sen uträttade jag och M några ärenden. Snabblagad spaghetti med köttfärssås blev dagens middag. kväll blev det en lång promenad med mina barn. Underbart. Efter det nattade Lucas Alicen (Ja fina Lucas - hjälper alltid till med Alice, borstar tänder, städar rum, fixar pyjamas...)  och samtidigt som jag hjälpte  Linus med läxan stekte jag pannkakor till Lucas lunchmatsäck imorgon.

Nu ska jag krypa ner i ett bad och sen ska jag ringa till min älskade älsk som jobbar inatt. Underbaraste finaste han ♥


     

     


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0