Finfin måndag

Härlig måndag fylld av vardagslyx! Först en kort dag på jobb och sen lunch med mina fina. Nu befinner jag mig hos världens bästa Ulrica och ska bli fin i håret. Linus har också varit här och blivit klippt. Nu är han på Tullen (skateboardhallen) med sina kompisar. Ikväll bär det hem till systerstor för träff med systrar och mammi. Äta gott, ett glas rött och massa tjata. Innan dess hinner jag kanske gå en liten sväng på stan :) Hem och dammsuga eller en runda i stadens affärer? Tycks inte bli något svårt beslut ;) Det enda jobbiga idag är att jag knappt hunnit träffa Alicen. Aja ibland behöver man vara mer än mamma och snart har vi lite lediga dagar framför oss igen.

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0