Haväng

Maj - me like!

Igår var Alice hos moster Marie och Jocke när jag jobbade. Det hade gått hur bra som helst :) Tack för hjälpen. På kvällen firade vi valborg hos mina föräldrar med grillat och brasa precis som det ska vara. Trevligt.

Idag packade jag, Mattias och Alice lunchmatsäck (pannkakor) och begav oss till Haväng. En underbar dag med massor av tillsammanstid. En runda till Kivik blev det också och jag har njutit varenda sekund av tid med mina fina. Jisses vad jag önskar lite mer tid för mig och Mattias. Vilket jäkla pusslande vi håller på med förtillfället... Vi ses sällan och jag saknar verkligen att bara vara tillsammans.

Nu har grabbarna nyss anlänt hem, jag ska mysa lite med dem och sen förbereda mig inför en ny intensiv vecka.

Vi startar den med vårruset i Malmö imorgon!

   


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0