Jag och Alice idag

Morning lördag. Idag är det bara jag och Alice och det är en dag jag längtat efter. Här hemma finns en massa måsten men idag tänker jag skita fullkomligt i dem. Jag ska njuta av en dag med min flicka. Just nu tittar hon på Playhouse medan jag sitter här och vaknar till ordentligt. Jag njuter av vetskapen om att en helt orörd dag ligger framför oss och faktiskt också av att det idag bara är hon och jag. Det är precis vad jag behöver. 

Igår jobbade jag hela dagen. Så roligt! Jag är glad över mitt beslut och att jag snart bara har ett jobb som ska skötas. Tiden flyger förbi när jag jobbar på Vincent och jag tycker liksom det är kul hela tiden. Fint det. Tjänstledigheten varar året ut och vad som händer efter det får vi se.

Efter jobb igår var jag och mamma i konserthuset och tittade på musikklassernas vårkonsert. Den som inte såg den missade i vanlig ordning något. Jag är grymt imponerad och stolt. Min duktiga Linus var såklart med och han skötte sig exemplariskt.

Nej nu ska det göras frulle. Smoothie, ägg och räkor blir en fin start på dagen.


Kommentarer
Så här sa: Sis

Åh hoppas er dag blev så bra som du önskade <3 men det är jag säker på att den blev. Jag vill oxå ha en egen dag med dig =)

Grattis och lycka till med nya jobbet, klokt gjort att du till ledigt från kommunen.

ILY <3

2011-05-15 @ 07:43:54
URL: http://pajzon.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0