Mina fötter jublar

Sitter just nu och bloggar med fina skorna på fötterna. Vill aldrig ta av dem. Jisses vad underbara. Har ni inte testat så köp ett par skor från Rieker (antistress), jag har aldrig haft från det märket innan men Mattias har och han har lovordat dem väldigt. Skönaste skorna ever, jag lovar!

Idag har jag dubbelarbetat. Ett litet tag till kommer vardagen se ut såhär sen nöjer jag mig med ett jobb :) Efter jobb blev det middag och ganska direkt efter det däckade Alice i soffan. Underbara mysiga Tossen. På vasken står hennes "projekt" (jo hon kallar det så) med vatten, klippta bitar från plastpåsar, ett matskedsmått och lite annat i en mugg. Hon ska visst göra "pulver". Ja inte vet jag, men det har lagts åtskilliga timmar i flera dagar på det här projektet :)

Nej nu ska jag fortsätta. Meningen var att jag skulle jogga en vända, men jag tar det imorgon. Det får bli en promenix med älskling och sen soffan med honom. Ett glas rött och lite nedvarvning kanske?




Alice hänger med i vår stressade vardag. Här åker hon bil till grabbarnas fotbollsträning i nya badkappan! :)



Projektet :)


Kommentarer
Så här sa: Carro

Det där pulvret ser farligt ut ;) Fantasifulla Alicen!



Va bra att skorna fick så högt betyg. ILY

2011-05-05 @ 21:38:17
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Carro

Det där pulvret ser farligt ut ;) Fantasifulla Alicen!



Va bra att skorna fick så högt betyg. ILY

2011-05-05 @ 21:38:43
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: mormor

Hon blir säkert något stort(professor).Kram

2011-05-06 @ 15:41:55

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0