Mögmåndag

Det har varit en måndag med många känslor. Inte helt rolig kan jag intyga. Lite oro, lite ångest och så en massa trötthet till det. Det finns saker som oroar mig och det finns saker som gör mig riktigt jävla förbannad. När någon jag älskar och bryr mig om far illa blir jag skogstokig. Idag har jag varit det. Ikväll mår jag bättre och imorgon kommer det säkert kännas helt bra. Det bara måste det.

Lite yta efter dessa kryptiska rader. Idag fick det följa med en klänning hem till Alicen. Så ljuvlig. Det kom lite sommarnytt från eBBe Kids och jag kunde inte motstå den här (pippi-inspirerade?) finingen:




Barnens sommargarderober börjar nu bli uppdaterade. Linus har fått lite nytt i sin och Lucas har ett paket på väg på posten. Nu väntar vi bara på solens återkomst.
Smartguy hade finfin rea till lite äldre grabbar:

I Lucas paket:



Rød  Rød
Shorts från wesc och tröja från Hummel.
SortRåhvid
Tröja från Wesc och shorts från Blend


Kommentarer
Så här sa: Sis

Förtår precis vad du menar. Hoppas din oro släppte idag <3

Tack för att du finns!

<3 Älskar dig <3

2011-05-17 @ 18:55:40
URL: http://pajzon.se
Så här sa: Sandra

Såna dagar är inte kul. Hoppas att din oro känns lättare idag.

Fina kläder till barnen. Ljuvlig klänning. Ni har så fina kläder på Vincent. Jag borde sätta köpstopp när det gäller kläder till barnen. Hade inte Loppans garderob varit smockfull hade jag köpt en likadan :)

Så roligt att du trivs på ditt jobb. Ibland behöver man testa något annat.



Ha en fin dag. Kramar

2011-05-18 @ 10:52:58
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0