My God!

4,5 års högskolestudier i pedagogik räcker inte till i många minuter när det gäller att hantera sitt eget förpubertala monster. Jag brukar aldrig be, har nog aldrig gjort det faktiskt, men gode Gud om du nu mot förmodan skulle finnas så snälla ge mig en stor portion ork och energi samt gränslöst med tålamod. Är det för mycket begärt kan jag tänka mig två dagar på ett spa-hotell i norra Sverige. En tältplats på Ivö-camping hade nog också funkat. Bara du lovar vackert väder och att inte tala om var jag är. Jisses.

Kommentarer
Så här sa: Storasis!

Ojoj låter allvarligt. Jag erbjuder dig en vin kväll hos mig i morgon =)

ILY sis <3

2011-05-22 @ 23:25:40
URL: http://pajzon.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0