Nöjd

Jag borde verkligen sovit i flera timmar nu... Aja det är inte lätt när maken jobbar natt.

Idag har vi varit och hämtat hem husvagnen. Men vi har också bestämt att det inte blir Göteborg i helgen. Regn, regn och regn sätter stopp för planerna. Helgen kommer bli fin ändå, vi ändrade nämligen våra planer och ska hitta på annat. Jag, M och A ♥

Förövrigt är jag sjukt nöjd med mig själv förtillfället. Idag sprang jag min första mil, visserligen på löpband men ändå. Shit, hade någon sagt till mig för bara ett år sedan att jag någonsin skulle springa en mil hade jag förmodligen aldrig trott på det. Men nu är det gjort och det kändes grymt bra. Det tog 62 minuter och det är definitivt ingen supertid, men det är ingen tid jag skäms över heller. Jag är nöjd med mig själv. Löpningen har verkligen gjort mig gott på många sätt. Jag mår mycket mycket bättre nu än jag gjort på länge, jag orkar mer, jag är gladare, piggare och har en helt annan ork. Dessutom har vågen tagit ett rejält skutt neråt. Nej jag hysteribantar inte, skulle aldrig falla mig in, men jag tycker om att må bra och det är skönt att ta hand om sin kropp. Sen är det ju inte fel när det ger resultat heller :)

Nu ser jag med förväntan fram emot helgen.


Står visserligen bara 9,9 km här, men jag lovar jag sprang de sista 100 metrarna också :)


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0