Så var det...

... slut på helgen igen! Idag var vi på fotboll med Lucas och det blev vinst för grabbarna minsann. Innan dess var jag, Alice och Linus en stund på mitt jobb och lekte ute på gården. Alice älskar "mammas dagis" och fick idag äntligen chans att prova på allt kul som finns att hitta på utomhus. Efter fotbollen åkte vi hem, middagen tillagades och jag var glad över att Lucas följde med hem ikväll. Egentligen byter han till pappa-vecka idag men det är skönt när man kan vara flexibel och få bestämma själv.

Ikväll blev det en vända till Friskis med fina storasyster. Fem km på bandet och lite gym på det, det var välbehövligt efter en helg innehållande alldeles för mycket godsaker :) (och för att få rensa ur huvudet ordentligt)

Nu har jag och maken suttit och tjatat, tjatat , tjatat :) Sängen kallar just nu och vi laddar inför en ny intensiv vecka.




Och jo, jag älskar dig. Galet, tokigt, gränslöst mycket. Jag vet bara inte riktigt hur jag ska hantera alla dina uppånervända känslor ibland. Jag räcker liksom inte till. Och kanske krockar vi extra mycket eftersom det altid varit Du&Jag?! Men du har hela mitt hjärta.
Underbara härliga ljuvliga tok-Lilliz.



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0