Sommarfest

Sommarfesten på Vintergatan var toppen! Vilket väder vi bjöds på va?! Love it! Just nu vill jag bara ha mer. mer, meeer sol och sommar! Underbara älskade solen :) Vi bjöds på korv och tårta på Vintergatan :) Sen var det tipsrunda och en massa saker att titta på. I vår har de bl.a. arbetat med tema bokstäver och jag är sjukt imponerad. Uppträde och sommarsånger bjöds det också på. Så fint ♥

Till hösten byter Alice avdelning och börjar på Stora björn, blande de äldre barnen. Blandade känslor måste jag säga. Alice själv har bestämt sig för att hon inte ska, hon ska gå på Lilla Björn till hon blir stor som fröken Karin och fröken Ulrica. ska hon börja på Stora och då ska hon jobba där minsann. Alice bestämmer väldigt mycket vad hon ska och inte ska just nu.

Ikväll har jag varit på Friskis. Det blev fem km löpning och lite styrka, men jisses vad segt det var. Jag höll på att ge upp, hade noll ork till löpningen. Hoppas verkligen det känns bättre nästa gång.



Sommarfest :)


Kommentarer
Så här sa: Storasis!

Sega ben det kan man verkligen ha, men det gäller att inte ge sig. Du får vara lika bestämd som Alice =)

2011-06-01 @ 09:32:48
URL: http://pajzon.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0