Söndagsångest

Söndagsångest. Ett enda ord som just nu täcker alla mina känslor. Jag vill verkligen inte ha söndag, inte söndag vecka 19 iaf.

Igår hade jag och Alice en underbar dag. På kvällen när maken anlänt efter jobb blev det grillat och lördagsgott. Den sena kvällen spenderades i soffan framfär ESC. Vi blev faktiskt positivt överraskade i år då flera låtar enligt vårt tycke och smak var helt ok. Kul också att det gick så bra för Sverige, för även om låten inte är något jag föredrar så tyckte jag faktiskt att Saade gjorde ett bra framträdande igår.

Idag har vi gjort det vanliga söndagsgörat. Matlista, storhandling och lite röj inför den kommande veckan. En ljuvlig middag blev det också och den bestod av biffar med fetaost och en grekisk pastasallad till det. Mmmm glad att det blev över till lunchen imorgon :) Inatt jobbar M och jag fick kaffesällskap av mina föräldrar ikväll.

Nu ska jag se sista perioden på VM-finalen sen blir det sängen och en ny tidning som sällskap.

Men först HEJA SVERIGE!


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0