Tisdagsgnäll

Ahhhhhh vilket jäkla tempo! Hade jag inte vetat att det väldigt snart är juni sp hade jag förmodligen dragit täcket över huvudet och stannat i sängen ett par veckor. Min mage säger stopp, varva ner, ta der lugnt. Min huvudvärk säger att jag borde stoppat för längesen. Idag är det jobb till kl 15, därefter är det familjeträff på Alice dagis. Trevligt, men jag börjar bli lite less på grillkvällar, utvecklingssamtal, lunchmatsäckar och avslutningar. Jo jag tycker det är trevligt när det ordnas lite av varje men vi har ganska många barn och det blir hyfsat mycket i kalendern. Undrar hur måbga lunchmatsäckar och fikor vi packat ner den här månaden? Sen har jag ju detta i jobbet också. Grillkvällar och avslutningsfester känns just nu mest urk! Kvällen känns dock räddad av att vi faktiskt får sätta oss till dukat bord, ingen picknickkorg som ska vara välfylld utan det bjuds på korv och fika. Tacktack. Usch vad jag gnäller, men ibland får man väl det också?

Kommentarer
Så här sa: Marie

Man får böla! Snart semester o då packas strand fika! Puss & kram :)

2011-05-31 @ 21:45:38

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0