Trött-tisdag

Vet inte riktigt varför jag sitter här, jag borde infinna mig i duschen och sen i sängen. Galet trött var det ja. Ikväll blev det friskis och några km på löpbandet, hann även med att köra lite annat i gymet innan det var dax att hämta Linus på Tullen igen. Han skulle nog kunnat flytta dit :)

Förövrigt har vi inte haft ork att göra så mycket idag. Det har varit en trött-tisdag. Jobbet var segt och huvudvärken har lurat där hela tiden. Alice var supertrött när jag hämtade henne på dagis, de hade nämligen varit på utflykt till Wanås hela dagen. Så eftermiddagen spenderade vi hemma. En liten stund i soffan och sen lagade vi middag. Spenatsoppa stod på menyn, barnens favorit!

Igår hade vi en trevlig kväll hemma hos storasis. Det är kul att träffa systrar och mamma och bara vara tillsammans några timmar. Innan dess gick jag en runda på stan. Det resulterade i en sommarklänning från HM, en tunika på Lindex och även en ny väska. Skämde bort mig själv lite, men det vanligaste är ju att man kommer hem med påsar till barnen :)




Tokig i spenatsoppa :)


Kommentarer
Så här sa: Storasis!

Jag minns så väl hur det var när man hade barnen små, de flesta påsarna innehöll barnkläder. Så visst blir man glad när man hittar något till sig själv. Tack för en väldigt trevlig kväll <3

Kram

2011-05-24 @ 23:49:31
URL: http://pajzon.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0