T♥rsdag

Tack för era fina kommentarer ♥ Jag tänker spara den här otäcka upplevelsen i minnet och komma ihåg att ta fram den en dag då jag är irriterad över småsaker som egentligen inte betyder ett skit.

Idag har det varit en fin dag. Jag slutade tidigt, hämtade min Toss och sen körde vi och fixade lite thaimat. Vardagslyx! Carro och Leon kom på besök och medan våra mätta barn tog igen sog lite framför tv:n fick vi äta thai i lugn och ro. Mys! Lite senare ville kidsen ha mellis och smoothie brukar alltid gå hem hos både Alice och Leon, så även idag. Efter det blev det ett besök på lekplatsen. Härligt att se våra barn leka tillsammans. De roar sig långa långa stunder utan att bry sig ett dugg om oss.

Nu har jag och Alice varit ute och promenixat en runda på sex km. Alice älskar att gå på långpromenad (läs: åka vagn) och inte mig emot. Egentligen tror jag inte alls det handlar om själva vagn-åkandet, utan om tiden tillsammans och möjligheten att bara få prata med varandra. Ja jisses hon är inte tyst många sekunder! Sår i öronen var det ja :)

Nu middag, sen hämta pojkar både här och där!



Kommentarer
Så här sa: Sis

Låter som ni alla haft en toppen dag <3

Åh vad jag längtar tills jag får egen tid med dig =)

2011-05-19 @ 23:23:37
URL: http://pajzon.se
Så här sa: Carro

Tack för idag min fina! Äntligen lite tillsammanstid, även om det skulle kunnat vara längre idag. Hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång vi ses. ILY

2011-05-20 @ 00:58:14

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0