Ilska och glädje

GHAAAA ge mig en löprunda nu tack. Längesedan jag var så tokarg som idag, men idag rann liksom bägaren över. Jag och Linus var på utvecklingssamtal (ja bara jag och Linus - som vanligt) och det gick bra, men efteråt... Ja usch å fy idag blev det en rejäl krock! Jag undrar verkligen hur den riktiga tonåren kommer bli? Eller vill jag aldrig veta...

Har återhämtat mig lite nu iaf, men en löprunda måste det bli ikväll. Eller Friskis. Jag drar mig för att ge mig ut i skogen nu. Vill inte riskera att stöta på några snakes! Vidrigt, vidrigt, vidrigt. Jag måste ha i det närmaste sjuklig fobi - vågar ju inte ens skriva ordet. ÖRK.

Lite glad är jag allt iaf. För ett fynd jag lyckades göra på Tradera igår. När Alice var riktigt liten var jag tokig i kläder från Katvig. Igår fyndade jag Katvigs finaste klänning ever för endast 20:-!! Perfekt. Alice hade färgställningen (brun/vit) i två omgångar i bodysuits som bebis och jag älskar den fortfarande. Klänningmodellen jag nu fyndade görs tyvärr inte längre av Katvig som har ändrat helt på designen. Synd - för de nya är inte alls lika fina. Näpp nu ska jag betala mitt fynd så hoppas jag på post inom kort.


 


Liten (3 veckor) i första Katvig-suiten strl 56 :)


Katvig klänning
Klänningfynd för 20 spänn i strl 104 på Tradera :)


Kommentarer
Så här sa: Carro

Åh vilken fin klänning! Så Alice :) Perfekt! Saknar er...

2011-05-10 @ 20:51:42

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0