L ä t t a d

Ajaj det är intensivt nu. Men imorgon är det en dag jag längtat mycket efter. Jobb till elva och sen en ledig em. Det väntas fint sällskap minsann :)

Lättad. Jo jag är lättad. Till tusen. Igår var jag hos läkaren med en knuta jag haft i mitt bröst under en tid. Inget att leka med jag vet och jag borde sökt för det för längesen. Det är bara så jäkla jobbigt med sjukhus. Jag och vården har inte många positiva upplevelser gemensamt tyvärr. Igår fick jag efter mammografi och ultraljud besked ganska omgående att knutan var ofarlig iaf. Jag fick en diagnos, kommer inte ihåg vad den hette men det handlade om någon ansamling av körtelvävnad och jag vet att den inte började på C och slutade på -er iaf. Fy fan jag har varit rädd. Ångest AB. Och nu är jag lättad, tacksam och lycklig.

Ikväll har jag och M varit och tränat tillsammans. Underbart och så mycket roligare än att vara ensam på gymet. Fast lite farligt, för så fort jag får egentid med M så vill jag ha mer. Den största bristvaran i det här huset just nu är tyvärr tid. Och att avsätta tid för bara oss finns inte i schemat förtillfället.

Duschen -> soffan -> sängen!


En kampanj jag aldrig kommer sluta stödja


Kommentarer
Så här sa: Sis

Så skönt och så lättad för att knutan var ofarlig. Trist att vi inte hann till gymet men renoveringen måste ju bli klar så vi sen kan ses i målarburkarna hos er =)))



Är tacksam för att du är min fina syster <3

ÄLSKAR DIG!

2011-05-18 @ 22:17:30
URL: http://pajzon.se
Så här sa: Marie

Förstår att du var orolig! Skönt att det inte var något farligt! Om ni vill ha egen tid ring mig jag kan passa Alice det går hur bra som helst bara jag är ledig! Ha en fin torsdag! Puss&kram sis :)

2011-05-19 @ 08:23:35
Så här sa: Sandra

Så skönt! Jag förstår din oro, precis... Jag ska nämligen på undersökning nu på förmiddagen. För samma problem. Mår illa bara jag tänker på det.



Tack snälla du för din kommentar på min blogg. Så skönt att höra din åsikt. Du har ju erfarenhet och vet hur ni arbetar. Ju mer jag tänker på det desto lustigare känns hela historien. Jag blir faktiskt arg också. Sitta och anklaga en 6åring. Hade det funnits ett problem hade jag varit mer än öppen för att lösa det.

Jag blir bara så trött på människor som har noll självdistans och självinsikt. Som inte ser lite längre och som inte kan tänka tanken att problemet kanske bottnar i något annat.



Det där med egentid med mannen är inte så lätt. Skönt att ni kunde komma iväg och träna lite. Det blir ju mycket roligare då.



Hoppas ni får en toppenhelg. Jag ska minsann testa din goda frulle. Mixar du havregrynen också? Har aldrig tänkt tanken att man kan slänga i det också men det mättar ju bra. Tusen tack för tipset!



Kraaaaaam

2011-05-19 @ 09:26:39
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Carro

Älskade love, jag hade dött om det varit C! Fy för... Skönt att du vet nu iaf och att du slipper oroa dig mer. Vill inte ha dig på sjukhus igen. Så det så.



Vi ses snart :-))))) ILY

2011-05-19 @ 09:37:19
Så här sa: mormor

Nu har all min oro släppt ,så skönt att du är frisk.Kramar från Mammao Bojje.

2011-05-19 @ 14:04:54
Så här sa: mormor

Nu har all min oro släppt ,så skönt att du är frisk.Kramar från Mamma o Bojje.

2011-05-19 @ 14:06:00

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0