Vab med massa göre

Hemma med hängig Alice idag också. Inte för att det är mindre jobb att vara hemma en dag... Plötsligt har man miljoner saker att göra. Huset behöver städas, tvätten behöver tvättas, maten behöver inhandlas. Har tagit hand om lite tvätt och om Linus och vårt sovrum, får se hur länge vi orkar vara inne. Alice är faktiskt ännu hängigare idag, men ut måste vi. Jag drömmer om bikini och filt på gräset. Men innan jag hinner ut är väl solen nere :S

Igår blev det Friskis och löpbandet. Jag längtar ut på en löprunda men jag vågar verkligen inte springa här nere vid sjön/skogen längre. Tips på garanterat orm-fri löprunda mottages tacksamt. Tills dess får jag väl hålla mig till löpbandet. Blev nöjd med min tid på fem km iaf och det bästa igår var att jag faktiskt sprang sex km. Men efter den första flög iphonen i golvet och jag fick börja om. Visst hade jag kunnat stanna efter fyra, men det fanns absolut ork till mer :) Heja mig!



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0