Vårruset är gjort och nu när jag testat de...

img_3399 (MMS)

Vårruset är gjort och nu när jag testat det kan jag snabbt konstatera att jag inte ska göra det igen. Jag ville springa men banan var ockuperad av folk som gick i bredd, rökandes, med barnvagnar... etc. Ja inte så mycket till rus alltså. 29 min blev tiden och då hade jag fått gå och sicksacka en del i flocken. Nöjd. Förutom lite besvikelse över just löprundan så har det varit en väldigt fin dag :) men mer om både det och vårrus imorgon. Nu ska jag sova fort!


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Hejja dig! Bra jobbat. Bra tid trots hinder på vägen.

Så irriterande med folk som inte kan respektera löparna. Grrr....

Då ses vi på Startskottet :) Där var det inte på det viset.

Kram

2011-05-03 @ 11:06:57
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Carro

Ogilla vårruset!!! Kommer inte göra det igen :/ ILY

2011-05-03 @ 12:52:48
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0