111111

Började dagen med ett besök på vårdcentralen, kändes välbehövligt då Alice nu varit krasslig från och till i fyra veckor. Penicillin fick det bli därför, första kuren för Liten då. Efter det begav vi oss till leksaksaffären, (den nya på Långebro - positiv överraskning) mutor är ju liksom enda alternativet ibland. Alice valde en (ful) rosa hund med blinkande koppel. Fluffy.

Ett pass på Friskis har jag också hunnit med, f-n vad duktig jag är. Fjärde besöket den här veckan och idag valde jag ett jympapass. Skitkul ju, det var längesen jag befann mig i den salen.

Nu är huset nystädat ooch ajaxdoften gör mig glad. Snart ska vi ta en sväng till stan, en snabbrunda bara fredagsmyset kallar.

Trevlig helg.


Fula Fluffy


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0