En fin start på veckan

Älskar lediga dagar som den här :) Alice vaknade (nej det gjorde hon inte, jag väckte henne!)  kl 10 i morse! Då hade hon sovit sedan 19.15 igårkväll. Vi snackar trött här ja. Efter en väldigt sen frulle bagav vi oss till badhuset. Mattias har också varit ledig idag så vi fick tid tillsammans :) Lovely! Efter bad och lunch var det dax för Alice gympa, behöver jag nämna att hon varit på solskenshumör hela dagen? Inte undra på det, utsövd till max. Ikväll har jag och Mattias varit och tränat tillsammans. Pia och Peter gjorde oss sällskap och vi fick karlarna att testa på cirkelgym. Kan garantera att Mattias numera vet varför jag brukar vara helt slut i soffan efter ett sådant pass. Han gillade träningsformen skarpt iaf, kul jag älskar ju att göra saker tillsammans med honom. Får se vad han säger imorgon när armarna värker ;)

Imorgon är det jobb igen. På torsdag ska det stora beslutet vara tagit.


Kommentarer
Så här sa: Sidensis

Hihi... Jag undrar oxå hur min man mår idag :) men passet gillade han. Kul att höra dom prata om det efteråt... Den ena såg ljuset och för den andra svartnade för ögonen :) Det här vill vi göra om.



2011-11-08 @ 09:27:10

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0