En trevlig helg!

Trött Amanda idag. Vansinnigt trött Amanda. Kan nog inte enbart skyllas på ett halvtaskigt järnvärde heller även om det förmodligen är den stora boven. Ja senaste dygnen skulle jag nog kunnat sova runt. Idag har jag iaf tagit mig i kragen och införskaffat nya järntabletter. Starka sådana. Fast en del av tröttheten kommer förmodligen av en väldans trevlig kväll igår. Vi var på besök hos storebror och det var så där himla trevligt som man knappt kan föreställa sig att det ska bli. Ja det var toppen. Vi firade hans fru som fyllt 35 och det bjöds på god mat och dryck. Gitarrspel och sjönsång fick vi också till. Glad idag är jag och det tror jag storebror också är :) Tidigare på dagen hade både jag och M jobbat så Alice fick vara hos snälla systerstor hela dagen lång. Tack till Pia och Peter för att ni passade vår stjärna.

Nu ska jag snart krypa ner. Pojkarna är hemma och vi har frossat räkor. Lucas är dock krasslig igen med både halsont och feber...

Farsdag? Javisst ja. Nej vi firar ju inte det här. Men jag är oerhört glad över min fantastiska "pappa", världens bästa Bojje som faktiskt valt att vara min pappa trots att blod och papper visst inte säger så. Spelar ingen som helst roll, hjärtat har alltid rätt.

 Och Alice pappa, ja han älskar jag ju av hela mitt hjärta ♥




Kommentarer
Så här sa: Sidensis

Införskaffning av järntabletter säger bara BRA jobbat sis :) nu hoppas jag att dom ska hjälpa dig. Tack fina ni för att vi fick passa er stjärna och tack för att lördagen med bror och hans fru blev så rolig. Snart ska vi tåga dit :) och det ser jag framemot.

ILY <3

2011-11-14 @ 22:32:31

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0