Glass

Rivstartade dagen med ett cirkelgympass på Friskis. Jag som knappt fixar att träna på förmiddagar tyckte den här träningsformen funkade utmärkt. Toppen :) Jobb stod på schemat idag och efter det hämtade jag Alice hos hennes farmor. Ikväll har det bara varit jag och hon hemma så Alice fick välja kvällens middag. Mc´d stod visst överst på önskelistan. Inte mig emot, för hur kul är det att laga middag till oss två? Alice hävdade dock att hon inte alls behövde mat utan att alla hennes hål i magen behövde fyllas med glass :) Söte ♥




Klart Liten ska ha glass!

Nähäpp snart blir det sängen för min del. Har en lång dag på jobb framför mig. Imorgon är det ju kundkväll på Vincent och jag lovar er massor av fina erbjudande! Missa inte.


Kommentarer
Så här sa: Sidensis

Tvi vad det är tråk att missa gymmet, men snart är jag redo igen :) De där barnen vet precis vad magen behöver och Mc'd glass är smaskens!

2011-11-03 @ 09:45:06
Så här sa: Carro

Goooooott med McD-glass :)) Ses ikväll! Kraaaaaam

2011-11-03 @ 13:07:39
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0