Jacka

Har varit lite ilsk på Linus i ett par dagar. Vinterjackan är borta och han har knappt hunnit börja använda den. Det är ju inte första jackan Linus gör av med heller :/ Fast att jag varit rejält förbannad och svurit över Linus slarv så är jag ju ändå en mamma som kan hantera mina känslor hyfsat väl och efter att ha letat överallt så insåg jag att det bara var att köpa en ny. Tack Team Sportia som idag hade halva priset på alla juniorytterkläder! Linus kommer att synas i backen i år, det blev en multirandig skidjacka och jag hoppas han kan hålla reda på den. På tal om backen ja, mina grabbs är lite knäckta över att det inte blir någon resa till Sälen i vinter. Tror de ja. I tomtesäcken ligger liftkorten och det blir Lindvallen vecka tre :) Längta.

Idag har Lucas varit med mig på jobb en stund, mys det. Han hjälpte mig lite sen lunchade vi på subway. Ikväll blev det Friskis och jag kämpade på löpbandet. Fan vad det blivit trist att springa då. Jag har bara tappat lusten till det och undvikit det helt senaste tiden men jag vet ju att löpning är världens bästa motionsform så idag bet jag ihop. Fem km senare kändes det galet bra, sen blev det lite styrka och så 20 minuter crosstrainer på det. Nu ligger jag i soffan med gott samvete :)




Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0