Julstök

Idag skulle jag jobbat men jag har unnat mig en ledig dag och just nu tar jag en paus i julstökandet. För det är just vad vi gör här hemma just nu. Julfint. Jag älskar verkligen när stjärnorna är på plats, när allt känns så där fräscht, fint och adventigt. Efter att i många år med bara stjärnor i fönstren blir det i år istället hel del adventsljusstakar. Skenet från dem är så mysigt och jag fattar inte att jag bojkottat dem i så många år :) Nu är fyra nya inköpta iallafall och snart lyser de fint i våra fönster. Några tomtar får hänga med upp redan idag liksom julbocken jag äntligen har i samlingen bland julpynt. Tycker den är så fin och skulle gärna haft något mer från Cult designs polkajul. Två hyacinter är också på plats och ja nu är julstämningen påtaglig lite överallt. Även hos mig faktiskt. Behöver jag säga att jag älskar den här tiden på året?

Lite snö hade suttit fint nu.


Kommentarer
Så här sa: Marie

Den är granner bocken :) Ja jag gillar oxå advent det är så mysigt!

2011-11-24 @ 18:18:25

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0