Lätt som en plätt

Fredag. Ledig morgon. Bara jag och Alice. Vi startade dagen med en liten stund framför Playhouse. Ägg- och smothie-frulle smakade fint efter det. Just nu sörplar jag morgonkaffe och under tiden tjatar någon om att vi ska leka med dockhuset. Klart vi ska, men först kaffe. Jag föreslog badhusbesök idag men Alice avböjde. Hon vill åka skridskor. Jaha? Klart vi kan testa det. På frågan om hon kan åka skridskor svarade hon sjävklart JA lätt som en plätt. Jag kan ju nästan allt. Ja är det något du inte kan egentligen? Ja jag kan faktiskt inte köra bil på stor väg. Skönt när man inser sina begränsningar :) I eftermiddag får vi göra ett besök till ishallen. Känns bra att Mattias är vaken då, det är ju liksom hans grej det där med is och skrillor. Själv åker jag inte lätt som en plätt.


Kommentarer
Så här sa: Marie

Goa Alice! Ha en fin helg på er! Hoppas nu det är lätt som en plätt o åka :)

2011-11-25 @ 15:35:49

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0