November

Hej november. Hej vardag. Eller nej kanske inte riktigt - barnen har ju skollov. Men jag ska iaf jobba. Två dagars träning på Friskis känns i benen idag. Härligt. Får se om orken räcker till åt ännu ett pass ikväll. Känner mig ibland stressad över att få till det här med träningen, jag vet att möjligheterna försvinner både onsdag och torsdag den här veckan. Aja jag ligger ju inte på latsidan precis och det år jag bra av. Friskis gör mig glad :)

Nu är det dax att förbereda sig inför jobb. Jag och M överlappar varandra idag, Alice är fortfarande småkrasslig. Grön i näsan och hostig attans, särskilt på förmiddagarna då hon ju legat ner hela natten. Ingen förskola för henne idag alltså.

Önskar er en fin dag




Kommentarer
Så här sa: Carro

November, november... den långa transportsträckan till mysiga december och advent :)



Krya på Alice ♥

2011-11-01 @ 21:03:40
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0