Schleden onsdag!

Men var tusan kommer den här sjuka tröttheten ifrån? Min make hade svarat att han vet och ja han har förmodligen rätt. Blodbrist AB. I kombination med förkylningen är det kanske inte konstigt att jag gäspar? Järntabletter, nässpray och nåt uppiggande? Hade kanske varit läge att ta hållet om Apoteket på hemvägen. Slut gnällt. Envisades med att starta dagen på Friskis idag. Underbart. Det blev ännu ett pass tillsammans med storasyster. Duktiga är vi minsann. Jag vet man ska inte träna när man är förkyld, men det är så jäkla mycket man inte ska. Röker icke, knarkar inget och slåss aldrig, så nån liten last kan man väl få ha? Alice fick skippa Vintergatan ännu en dag. Imorse hostade hon så hon kräktes, inget dagisläge alltså. Börjar bli pinsamt att ringa till förskolan nu och säga att hon inte kommer. Tack älsklingen min för att du sköter den biten.

Ikväll tänker jag inte göra många knop. Vårt hem borde städas men nej inte ikväll. Soffa, filt och mys med älskling lockar betydligt mer än Ajax och dammsugare en trött kväll som denna.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0