Sjuk Lucas

Men jäkla förkylningstider då. Lucas har tydligen trillat dit ordentligt, inatt hade han en temp på en bra bit över 39 och han mår verkligen inte bra. När Lucas får väldigt hög feber yrar han om nätterna och inatt skrek han en massa osammanhängande och högt. Usch obehagligt. Idag har vi hållt oss hemma hela dagen, aningen rastlös nu ikväll så ett pass på friskis får det bli. Jag vet det är knas, min hals är sådär och jag är förkyld. Ignorera.

Förresten så beställde jag min personliga almanacka idag :) Nu längtar jag till den kommer. Visst är det jobbigt när almanackan börjar ta slut och man inte kan fylla på framåt?!  I-landsproblem :)



Kommentarer
Så här sa: Sidensis

Åh snygg almanacka :)

Skickar över ett helt gäng med krya på dig kramar till Lucas och dig <3

Tack för härlig träning och ärligt så tycker jag vi är ett strå vassare än våra män ;)

2011-11-14 @ 22:35:29

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0