Skridskor

Klart Liten kunde åka skridskor. Lätt som en plätt. Eller ja lite vingligt, lite snubbligt och med några fall ibland. Men med massor av envishet (var jisses kommer denna envisa ifrån) så gick det hur bra som helst. Alice är en sån där unge som bara reser och  reser sig igen och igen. Har hon bestämt sig så har hon.

Helgen har förövrigt varit ok. Igår jobbade jag och efter det stack vi en snabbis till IKEA. Linus har haft kompisar här hela helgen lång och det har varit vakna nätter med lan framför datorn. Idag kopmmer äntligen Lucas hem. Vissa pappa-veckor är helt ok, andra är jävliga redan på tisdagen. Den här veckan har varit fylld av saknad.

Nu ska jag bege mig till jobb. Skyltsöndag idag ju. En blåsig sådan.




Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0