Tjejpartaj!

Igår jobbade M natt. Brukar kännas dötrist när han har just lördagnatten men igår var det helt ok. Jag var ju ändå bortbjuden på tjej-galej. Efter jobb, Friskis (äntligen har det blivit ett par pass på löpbandet) och lite uppfräschning hämtade Anna mig och vi körde till Anette. Resten av tjejerna anslöt inom kort och jäklar vilken kväll det blev. Bröllop, barn, bebisar, män, tonåringar, semestrar, träning, sex, inredning, julklappar... och så allt annat vi bara måste hinna riva av när vi ses! Ljudnivån var hög, skratten ekade och vin, mat och godsaker slank ner. Precis som det ska vara alltså. Vi pratade om att ta en sväng till stan men nä när allt kommer omkring så har man ju i regel trevligast hemma. När tröttheten slog till kom Bojje och hämtade mig och jag åkte med hem till mammi där Alice redan sov. Tack för hjälpen med Liten! Idag stannade vi kvar hos mina föräldrar, Mattias kom också dit och vi åt middag tillsammans. Kvällen har spenderats med mina små, Lucas kom hem trots att det egentligen är A's vecka. Vi har mest tramsat och flamsat, skrattat och hållt låda. Ja så där som man bara måste få hålla på ibland. Nu blir det soffhäng med älskling och lite godis. Så mycket bättre på play och sen ska vi boka en viktig tågbiljett. Jag, Alice och en av grabbarna (båda grabbarna men varsin färdriktning) tågar till Sälen i januari. Schh..de vet ju inget. Juleklapp klapp.

Och så frissan Alice tycker att Ulrica ska fixa till på mig imorgon :)


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0