Update

Dax att uppdatera lite här kanske?

Torsdag: Jag jobbade hela dagen lång. På kvällen hade vi kundkväll på Vincent och det blev succé minst sagt. Det var verkligen fullt av folk i butiken. Kul attans.

Fredag: Vi tog bilen och stack till Karlshamn. Mattias, Lucas, Linus, Alice och jag. Ett besök på Kreativum var efterfrågat av grabbarna och fredagen passade bra till detta. Både jag och M blev positivt överraskade av Kreativum som var väl värt ett besök. Alla barnen roade sig kunglgt dagen lång. Anette, Märta, Ulrika och Alize var också på Kreativum så vi hade trevligt sällskap också :) På kvällen var Linus på halloweenfest medan vi andra softade framför Idol.

Lördag: Efter lite röjning på förmiddagen stack vi och handlade. På kvällen snackade jag med storasis och de hade inget för sig så de kikade hitom en sväng. Trevligt.

Å så var det söndag igen. Alice är just nu hos sin dagiskompis Lovisa och leker. Känns ju galet att vår flicka är så stor att hon leker med kompisar på egen hand. Här hemma är det lugna gatan, lite tvätt och annat ska hanteras men förövrigt tillåter vi oss att ha en redig slappesöndag. Carro och Leon var sugna på lek och fika så snart får vi besök och det gillas :)


 


Kommentarer
Så här sa: Sidensis

Alltid kul att ses :) tack tack!

2011-11-08 @ 09:52:05

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0