Kyligt

Halvvägs i november idag då. Alltså jag vet inte varför jag inte hänger med men i mitt huvud har det knappt blivit höst ännu. Galet eftersom det nu är mindre än två veckor till advent. Idag kom iallafall kylan och det gillas skarpt särskilt eftersom jag med den fick en hel del att göra på jobb. Har man inte fixat varma skor/ytterkläder så är det väl hög tid antar jag :) Själv längtar jag efter den riktiga vintern!

Efter en rolig dag på jobb kom jag hem till en underbar middag. Min man är världens bästa ♥

På tal om jobb. Jag har sedan ett tag tillbaka bestämt mig definitivt. Jag är glad och lättad över mitt beslut och på fredag ska jag köra ut till jobbet jag är tjänstledig ifrån för att prata med min chef där.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0