Ge mig.

Dagen började med ett möte på Linus skola. Inga konstigheter - allt ok. Skönt. Förövrigt är jag lite orolig över Linus just nu (läs: idag) för ja det skiftar verkligen från dag till dag eller nästan från timme till timme nuförtiden. En känslig kille har han alltid varit och den här förpuberteten är inte helt enkel. Min fining

Jobbat har jag också gjort idag. Alice fick dock skippa Vintergatan ännu en dag (det här börjar bli en löjlig följetång) hon var galet trött efter en mycket vaken kväll/natt och det gick helt enkelt inte att väcka henne imorse. Dessutom har hon förmodligen dragit på sig en ögoninflammation också. Som om inte det här jäkla hostandet och snorandet i veckor nu vore tillräckligt. Ge mig en fungerande vardag tack.

Eller nej, idag hämtade jag ju mina julgardiner som kom med posten. Så nöjd. Alltså jag har en förmåga att längta efter jul året om. Gardinerna gjorde inte längtan mindre precis  och imorgon blir det Blossa riktig-glögg. Ge mig jul tack.

Fast så råkade jag ju surfa bland resebolagens sommarutbud och genast sköljde längtan efter sol, värme och en riktig sommar över mig. Så snälla ge mig Spanien tack.

Btw. Man ska följa sitt hjärta, gör man det så känns det bra. Jag gjorde det.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0