11-10-18

Vilket höstväder vi fått. Men jag gillar ju hösten och nu känns det faktiskt lite mysigt med regn och blåst.

Hade tänkt skriva ett långt inlägg om saker som just nu känns väldigt bra, men jag får inte till det riktigt. Skriver, raderar och konstaterar åtminstone att  jag är lyckligt lottad. Jag är nöjd med beslut jag tagit, jag är glad över saker jag och M kommit fram till, jag har slutat be om ursäkt och jag ser fram emot en massa saker. Livet är fint

Endast en liten oro gnager i magen. Imorgon ska Lucas på röntgen/ultraljud av sina njurar.

Seg morgon idag. Jag har varit och lämnat Alice på Vintergatan, efter många dagar hemma var det välkommet. Idag är det jobb som gäller och det är ju inte fel. Lite frukost först bara sen ska vi nog få fart på den här dagen också.

Förresten har ju glömt att uppdatera om glasögonen. Jag valde par nummer ett och trivs utmärkt i dem.


Båge: Sørenson 6008 - Färg: Gold


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0