2011-10-04

Tisdag och jobb. Med oro i magen över vad det är som egentligen händer med Lucas. Vad fan var det där häromnatten? Jag vill veta. Eller inte? Det är sannerligen inte lätt att vara förälder.

Igår var jag med fina vännerna Anette och Ulrika och hälsade på Anna som nyligen fått bebis. Mys att få bebisgosa lite (även om jag ganska snabbt kunde konstatera att jag är väldigt klar med just egna bebisar men däremot gärna lånar andras ibland) Mys också att få sitta ner och tragga en massa just när man egentligen borde vara fullt upptagen med nattningar, läxor och undanplock. 

Idag har det iaf jobbats. När jag kom hem lagade vi rårakor. Ja ni hör hur det låter, vi testar en massa nya recept hela tiden nu och so far är vi nöjda med matplaneraren på ICA. Nu ska soffan få sig ett besök, hoppas inte det är nåt kul på tv:n för jag har fullt upp med Wordfeud :)

Förövrigt är huvudet fyllt av en massa tankar och funderingar.



Höst ♥



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0