Cirkelgym!

Fin ledig dag idag. Måndagar brukar jag och Alice åka till badhuset men vi var där tillsammans med fina vänner igår så vi hoppade det idag. Alice fick själv välja dagens aktiviteter och hon ville bara vara hemma och leka. Det blev kalas med pannkakstårta till Bovve som visst fyllde år :) I em var det dax för C4-gymnasterna och det är ingen överdrift om jag säger att Alice älskar sin gympa!

Tränat har jag minsann också gjort ikväll. Jag och systerstor testade på cirkelgym. Jisses så slut jag är i mina armar (och hela kroppen!) Efteråt hade jag så sjuk mjölksyra i armarna att jag inte ens orkade lyfta dem över huvudet under strechingen. Min fi fanken vad kul det var, ett av de roligaste passen jag någonsin varit på! Testa! Jag och storasis ska absolut dit igen :)

Nähä dax att sova! Imorgon ska jag starta dagen med att träffa en av de finaste bland vänner.

Älskar mitt liv just nu :)


Kommentarer
Så här sa: Sidensis

Åh ja visst var det kul, jag längtar redan till nästa gång :)

2011-10-26 @ 07:39:06

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0