Fin känsla

Hej fredag. Hej ledig helg. Inte alls fel att vakna och veta att idag är vi lediga tillsammans. Nja pojkarna är i skolan men M och jag är lediga från jobb. Egentligen har vi massor av borde och måsten, men de kan man välja att inte se tror jag :) Har en fin känsla i kroppen idag, vädret ser ljuvligt ut och det blir definitivt en stund utomhus. Ikväll är det såklart fredagsmys med Idol. Lilliz ska på disco, något han ser fram emot. Lucas ska jag försöka behålla hemma, det är verkligen inte lätt att få en fredagkväll tillsammans med honom nuförtiden.
K o m p i s a r.

Ha en fin fredag.


Kommentarer
Så här sa: mormor

Önskar er oxå en fin fredag.Vilka fina bilder på kidsen.Kram.

2011-10-21 @ 10:36:19
Så här sa: Carro

Önskar er en mysig fredag! Här är det oxå ledigt idag. Underbart! PussKram

2011-10-21 @ 12:18:14
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0