Happy :)

Morning vardag! Efter fyra dagar med ledighet sparkar vi nu igång en ny jubbevecka med bl.a. helgjobb. Kul! Idag känns allt så himla enkelt och bra. Jag är glad och jag har all anledning att vara det :)

Lilliz är förvisso lite hostig och förkyld så han får stanna hemma från skolan idag. Nu ska vi äta frulle tillsammans och sen hade jag tänkt hinna med en snabbvända på stan innan jobb. Det är kallt nu och snart är det dax för varmare ytterkläder. Min vinterjacka har definitivt gjort sitt. Efter flera år av trogen tjänst är det nu dax att kika efter en ny. Alltid lika jäkla svårt.

Alicen har verkligen också snöat in på att hon ska ha en till ny jacka. Hon tjatar om den där HM jackan med lurvig luva och vill absolut ha en "pälsa-jacka" :)

Ha en finfin tisdag!


Kommentarer
Så här sa: mormor

Hon vet vad hon vill ha den lilla tossen.

2011-10-11 @ 21:04:26
Så här sa: Marie

Klart hon ska ha en pälsajacka :) Ses imorgon ska bli kul o träffas! Kram

2011-10-11 @ 22:56:54
Så här sa: Carro

Har du hittat vinterjacka?! Måste klart säga att min Didrikson är asbra. Varm och skön och har varit trogen i tre vintrar, nu blir det den fjärde. Tips! Tips! ILY

2011-10-16 @ 19:46:11
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0