Lättad

Hej och hå vad bråttom man kan få. Var inte alls meningen att jag skulle hamna här. Det är ju dax att bege sig till jobb. Men lite ny design hann vi med här :)

Igår var jag med Lucas på ultraljud av njurarna. Lyckligast i världen är jag för att allt såg fint ut. Fast det är klart att man undrar vad som är fel då? Något är det ju, men vi kan iaf konstatera att det inte tycks vara något allvarligt. Utredningen ska fortsätta och jag är glad att vi kom till en läkare som faktiskt lyssnade på oss. Ja lättad och glad är jag.

Nä men jäklar - jobb var det ju!


Kommentarer
Så här sa: Carro

Snyggt här har blivit då. Så skönt att det var bra igår med Lucas. Men hoppas såklart ni får veta vad som är fel. Jobba lugnt, här VAB:ar vi. Kram till er!

2011-10-20 @ 11:41:06
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Bra när man träffar rätt folk som tar en på allvar! Är så glad att det inte var något med Lucas njurar! Åh vad fin din blogg har blivit :) Kram

2011-10-20 @ 19:51:29

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0