Nya tag

Imorse blev det Friskis, hade bokat tid med instruktör.  Eftersom jag har många år som motionär bakom mig på Friskis så vet han ju vem jag är och nu tyckte han det fick vara nog med finlirandet :) Här skulle det minsann kännas ordentligt, ja jisses han tog i med hårdhanskarna :) Men skönt var det ooch jag ser fram emot nästa pass i gymet. Jag är glad att jag tog mig tid att få hjälp med att lägga upp ett nytt styrkeprogram idag, det behövs variation och jag är ju en vanemänniska som lätt kör på med det där invanda och bekväma. Fem km löpning hann jag också med och det är himla skönt att klara av träningen innan jobb.

Apropå jobb är det nu dax att ta ett beslut. Min chef ringde nämligen mig igår. Fan jag behövde inte mer att fundera på nu.

Ikväll är jag helt slut. Beror nog inte på träningen utan på min f*cking mage som värker och snart tar kål på mig...

Soffan och godis ikväll? Oh yes!



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0