Oro!

Ja vet ni vad, jag är uppriktigt oroad över den svenska sjukvården. Självklart vill man alltid slippa undan den, men ibland har man inget val. Jag hoppas verkligen på att vi får vara konstant friska och krya här hemma eller åtminstone undkommer med en släng av feber och förkylning då och då. Akuten är inget ställe jag känner något som helst förtroende för, inte övrig vård heller för den delen. Och ja min oro bygger på erfarenhet, tro mig den är befogad.

Nä nu är det dax att krypa ner för andra gången och nu hoppas vi på ett par timmars sömn då. Lucas ligger nerbäddad i sin säng och sover gott. Det är han jag varit på akuten med. Fy fan vad kass han varit, har aldrig sett någon av mina älsklingar i ett liknande tillstånd och det skar som den vassaste kniv mammahjärtat. Men mer om det imorgon.

Natti


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0