Pälsa-jacka

Jobb igår och jobb idag, inte mig emot jag har det bra på Vincent :) Igår var jag en liten sväng på stan för att leta vinterjacka - nejdå det blev inget napp. (Men oj jag hittade visst en pälsa-jacka till Alicen...)

Ikväll har jag haft finfint besök av systrar och mammi. Alltid kul att träffas. M jobbar extra inatt så det blir visst två nätter  i rad utan honom. Jag sover sådär utan min älsk kan vi konstatera.

Hur som helst så är livet väldigt fint. Jag tror minsann att vi klarat av en stor post av de kommande julklapparna! Inte illa va? Jag menar vi är ju inte halvvägs i oktober än :)



Pälsa-jacka :) Själv är jag lycklig över att pälsa-jacka inte är någon riktig päls utan en jacka med lurvig luva :)


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Åh, såklart att hon skulle ha en pälsajacka. Hon är jättefin i den. Visst är det kul när de får för sig något :) Hon ser så stor ut. Sötnos!



Kram

2011-10-13 @ 09:51:43
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Hon är ju jätte fin i sin pälsajacka! Tack för allt gott! Det får vi snart göra om! Kram :)

2011-10-13 @ 18:42:42
Så här sa: mormor

Tack för trevlig kväll .Så fin tingeling är i sin pälsajacka.Kram

2011-10-13 @ 21:40:17
Så här sa: Carro

Söt-fisan :)

2011-10-16 @ 19:44:40
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0