Hej det var ett tag sedan.

Oj, det har visst gått några dagar sedan sist och vi har hunnit med lite av varje. I fredags var det sedvanligt fredagsmys med hämtmat och Idol på TV. Jag har redan min favorit, har ni? Heja Amanda Fondell! lördags jobbade jag och efter det var vi hos Carro som fyllde år. Trevligt kalasande bjöds det på i Broby med både god mat och glatt sällskap, tack för det. Igår körde vi en snabbröj här hemma och efter det var vi i Köpinge hos Jon och Caroline. Fika, kusinbus och middag blev en perfekt söndagsunderhållning. 

Måndag och ny vecka. Idag har det varit en fin dag. Jag skjutsade Lucas till skolan imorse och kikade inom hos systerstor som bjöd på frulle. Efter det blev det Friskis tillsammans med sis och jisses vad seg i benen jag var. Skärpning Amanda! En tur på stan tillsammans med storasyster hann jag också med och nu är jag rustad för en kylig vinter :) Efter mycket velande blev det till slut en jacka från Didriksons på Team sportia. Egentligen hade jag valt en helt annan jacka (en übersnygg från MQ) men kvalité och funktion får väga tungt när man köper just vinterjacka så det fick bli den här. Personligen är jag ganska trött på stora utanpåliggande fickor så därför föll den här mig lite extra i smaken. Fin tycker jag och nu vet jag ju dessutom att jag slipper frysa i vinter.

Ikväll jobbar min man och båda mina pojkar är hos sin pappa. Linus är kass igen i feber och imorgon hade hans pappa möjlighet att vabba. På mitt schama står det jobb.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0