Ge-kås-haha

Galet trött men lycklig. Dagarna i Ullared har som vanligt bjudit på massor av skratt, galna upptåg, shopping, vin, för mycket god mat och trötta fötter. Det är så jäkla kul att åka på de här små turerna två gånger om året. Inte för att besöka själva varuhuset utan för allt annat det innebär. 2012 är redan räddat då vi under vistelsen nu bokade in både vårens och höstens resa :) Lite av varje har vi ändå lyckats fynda och jag är såklart mest nöjd med alla pengar jag sparat på leksaksavdelningen. För är det något som verkligen är billigt i Ullared så är det leksaker och de har ett enormt utbud. Alice klappar är därmed klara skulle jag tro. Ja några småsaker till grabbsen återstår att inhandla annars är jag faktiskt i stort sett klar med alla barnens julklappar :)

Alltså fast att jag sitter här ensam framför datorn smågarvar jag hela tiden. Galet kul var det ja :) Så stort tack till alla som var med!

Ikväll har jag bara myst med Liten. M jobbar och vi har varit hemma själva. Vi lagade mat tillsammans och sen blev det dol. Alice gillar inte det precis så hon fick se nya Hello Kitty filmen ist. Med hörlurar på henne kunde vi ändå dela soffa :) Fredagsmyset var välbehövligt, jag har abstinens efter mina små. Imorgon sticker jag nog till Fjälkinge för att träffa pojkarna trots att det är pappa-helg. Saknar dem massor.

Nu ska jag krypa ner bredvid min flicka. Natten som gick blev det inte många timmars sömn precis ;) Imorgon hoppas vi på sovmorgon.




Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0